Végre itt az igazi tél! Ám kismamaként ez korántsem egyszerű dolog az öltözködés miatt... Erre akkor döbbentem rá, amikor 7 hónapos várandós barátnőm kért tőlem öltözködési tanácsot...

Az én pocakom nyáron nőtt igazán, így könnyen megoldottam csinos egyberuhákkal és testhez álló szoknyákkal az utolsó trimesztert is. Viszont a téli kismamáknak jóval nehezebb a réteges öltözködés miatt megtalálni a megfelelő darabokat. Márpedig a pocaknak jó melegben kell maradnia akkor is, ha kint repkednek a mínuszok...

A piacon elnézelődve nincs könnyű dolga a csajoknak! Két márkát tudok csak javasolni, amiket én is nagyon szívesen hordanék télvíz idején. A bboom és a MonaMama többségében leárazott darabjai szerintem nagyon menők!
Hajrá hölgyeim, a nagy hidegben is lehettek nagyon szexik ezekben a cuccokban!

Kismama dzseki: 22.990 Ft (bboom)

Gyapjú kismamakabát: 19.990 Ft (bboom)

Fekete-fehér halszálka mintás szövetkabát: 24.990 Ft (bboom)

Hosszú ujjú kismamaruha: 11.990 Ft (bboom)

Hosszított derekú kismamaszoknya: 5.490 Ft (bboom)

Kötött ruha: 8900 Ft (MonaMama)

Hosszított kötött kardigán: 7900 Ft (MonaMama)

Felső: 4060 Ft (MonaMama)

Felső: 6100 Ft (MonaMama)

Farmer nadrág: 12.900 Ft (MonaMama)

Forrás: www.monamama.hu

www.bboom.hu

kommentek:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://divatdiktator.blog.hu/api/trackback/id/tr175790531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

cimkék:

 archivum stilustippek

Divatdiktátor

Ez számomra több, mint egy divatblog. A gyerekkori álmom megvalósulásának kezdete. Stílus és divat, ahogy én látom.

süti beállítások módosítása