Az igazit nem egyszerű megtalálni… Keresünk, kutatunk folyamatosan utána, időt és energiát nem kímélve. Vagy csak várunk, hogy ránk találjon. Sokszor azt hihetnénk, hogy igen, ez telitalálat, aztán jobban megnézzük és kiderül, hogy lyukra futottunk. Nyitottak vagyunk számos típusra, de szeretünk válogatni. Az is hozzátartozik persze az igazsághoz, hogy az élethez szerencse is kell, így ahhoz is, hogy rábukkanjunk a választottunkra. De ha már úgy érezzük, hogy az egyik nem a mi stílusunk, a másik túl nagy magabiztosságot követelne, a harmadikkal pedig nem tudunk azonosulni, akkor érdemes kicsit leülni és átgondolni mit is szeretnénk valójában. Természetesen itt a menyasszonyi ruhák kiválasztására gondolok ;-) a párválasztás ennél azért kicsit bonyolultabb (vagy néha magától értetődően egyszerű...).

Ha a báli ruha stílust túl ünnepélyesnek vagy hagyományosnak tartod, az A vonalú ruhát túl klasszikusnak és keveset sejtetőnek, nem vagy a végzet asszonya típus, aki teljes magabiztossággal vonul végig a sorok között, a visszafogott empire ruhák sem állnak közel a szívedhez, illetve a sellő fazon bár tetszik, de a kicsit szélesebb csípőd miatt mindennek éreznéd magad benne, csak nem egy hableánynak, még nem kell elkeseredned.

Pronovias

Szerencsére rólatok sem feledkeztek el, akik valami mást kerestek. Kombinálták az A vonalú ruha kifinomult és előnyös szabását a sellő fazon nőiességével, hogy a gyönyörű homokóra alkat sem maradjon rejtve. Egy szó mint száz, megalkották a csípőtől bővülő fazont. Köszönjük kedves divattervezők, hogy mindenkire gondoltatok!!!

Soha nem felejtem el azt a pár ruhát, amit az esküvőm előtt felpróbáltam. Néhány igényesnek tűnő szalon kiválasztása után időpontot egyeztettem és uzsgyi neki a próba körútnak! Ráadásul volt egy konkrét elképzelésem, egy „A” vonalú, tüllös, rózsaszín mintákkal díszített esküvői ruha. Amikor felvettem, egy világ tört össze bennem. Semmit nem adott ki az alakomból, ráadásul még kövérített is. Gyors váltással jöttek a sellő típusú ruhák. Ezeket már sokkal közelebb éreztem a stílusomhoz, viszont bár vékony testalkatú vagyok (enyhén körte forma), mégsem voltak előnyösek.

Az igazit 2008. szeptember 20-án, a szülinapomon találtam meg. Az Organza szalonban várt rám. Úgy éreztem egyszerűen tökéletes. A letisztult vonalvezetés, gyönyörű selyemszatén és organza anyag, valamint a feltűnően csillogó-villogó Swarovski kristály díszítés pontosan tükrözte ahogyan a nagy napon éreztem magam. Életem egyik legszebb napján (a kisfiam születése után :-). Az utolsó képen található az én választottam 2009-ből...

Pronovias

Pronovias


Pronovias

La Sposa

La Sposa

La Sposa

La Sposa

Menyasszonyi ruhás képem 2.jpg

 

Forrás:

www.jaeheebridal.com

Köszönöm a cikksorozat iránti érdeklődést, remélem segítettem a tökéletes dressz kiválasztásában!

kommentek:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://divatdiktator.blog.hu/api/trackback/id/tr495680742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

cimkék:

 archivum stilustippek

Divatdiktátor

Ez számomra több, mint egy divatblog. A gyerekkori álmom megvalósulásának kezdete. Stílus és divat, ahogy én látom.

süti beállítások módosítása