Ferencz_Judit.jpg

Talán 14-15 éves koromban kezdődött. Az első próbálkozás a púder használatával. Ha azt mondom, hogy nem hozott átütő sikert, akkor még finoman fogalmaztam. Azután pár évvel szempillaspirál, szemhéjpúder, szájfény és rúzs. Visszatekintve kész katasztrófa.

Egy dolog viszont mindig megmaradt. Imádom sminkelni magam! Persze, a természetes szépségnél nincs szebb, de amit a smink használata hozzátehet, az maga a csoda. A színekkel játszva más és más arcomat mutathatom meg, ami szerintem őrült izgalmas(sá tesz egy igazi nőt)!

Az elhatározás már régen érett bennem, hogy szeretném elsajátítani azt a tudást, amivel a legszebbet hozhatom ki az arcomból. Ennek a lépésnek most jött el az ideje! De egy szimpla sminktanácsadás nekem kevés. Azt szerettem volna, hogy olyan sminkes kezei közé kerüljek, mint a híres magyar színésznők, akár címlaplányok, megkülönböztetett figyelmet élvezve, nem mindennapi eredményt kapva!

Egy ismerősöm ajánlotta, hogy érdemes lenne megnéznem a www.sminktan.hu oldalt, mert szerinte rögtön egymásra hangolódunk a hölggyel. Az oldalt megtekintve a döntés egyértelmű volt. A képek és a bemutatkozó anyag magukért beszéltek. Márpedig egy igazi profitól akartam tanulni, különben mi értelme?

A sminkmestert Horacsek Áginak hívják, akit bátran ajánlok mindenkinek. Nagy elvárásokkal érkeztem, azt nem tagadom. Szerettem volna látni, hogyan lehet a legjobbat kihozni magamból, de az eredményen még én is meglepődtem. Leírhatatlan érzés gyönyörűnek látni magam. Nagyon sokszor szeretném ezt érezni, minden nap. Azonban volt egy titkos vágyam is. A beauty reklámokban látható igéző, szinte világító kék szemeket szerettem volna a tükörben és a fotókon is viszontlátni. Kérdeztem is Ágit, hogy megoldható-e? A válasza nagyon feldobott, úgyhogy izgatottan szemléltem, hogy egyik szín után a másikat a szemhéjamra festve hogyan alakul álmaim szemszíne. A végeredményről szerintem a feltett képek beszéljenek helyettem ;-)

Azonban van egy fontos dolog, amit meg szeretnék említeni. Nem egy termékbemutatón vettem részt tanácsadással egybekötve, hogyha ezeket és azokat a méregdrága cuccokat megveszem, akkor aztán nagyon jól fogok kinézni. Értékesítői tapasztalataim miatt is az ár-érték arány számomra egy fő szempont. Az ajánlott színekre, anyagokra, ecsetekre több javaslatot kaptam, hol szerezhetem be, amelyek mindegyike prémium termék.

A tanácsadás végén jött a legjobb rész, a fotózás. A portfólióért külön köszönet jár, mert nincs profilkép, ami a régi maradt ezután!

kommentek:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://divatdiktator.blog.hu/api/trackback/id/tr475455104

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

cimkék:

 archivum extrak

Divatdiktátor

Ez számomra több, mint egy divatblog. A gyerekkori álmom megvalósulásának kezdete. Stílus és divat, ahogy én látom.

süti beállítások módosítása