2013/08/09

p_MG_9962_kicsi.jpg

Ferencz Judit vagyok.

1983. szeptember 20-án születtem Sátoraljaújhelyben, jelenleg Budapesten élek.

Gyerekkorom óta kedvenc időtöltésem a rajzolás és mindig imádtam embereket, tájakat, csendéleteket papírra vetni. Kilenc éves koromban kezdtem el élénken érdeklődni a divattervezés iránt, illetve folyamatosan kaptam inspirációnak a jobbnál-jobb olasz és francia divatmagazinokat. Az egyetem kezdetéig több ezer divattervet készítettem autodidakta módon, melyeket a mai napig nagy örömmel lapozok fel. Végzettségem okleveles közgazdász és több mint öt éve a külkereskedelemben dolgozom.

A divat és a stílus iránti rajongásom egy soha nem szűnő érzésként forrong bennem. A shopping-olás és a divatmagazinok nézegetése egyre kevesebbnek bizonyult szenvedélyem kielégítéséhez, ezért úgy éreztem, hogy adnom kell valamit a divat és stílusrajongóknak.

p_MG_0096_kicsi.jpg

2012. december 25-én indítottam el a divatdiktator.blog.hu divatblogomat.

Célja, hogy megismertesselek Titeket a divatot diktáló személyiségekkel és divatházakkal, valamint az aktuális trendekkel mind a híres divattervezők, mind a fast-fashion termékei által. Szeretnék tanácsot adni, hogyan tudnátok a legstílusosabban öltözni a különböző alkalmakhoz, az anyagokat, színeket és mintákat milyen módon lehet a számotokra legelőnyösebben kombinálni. Nagy örömmel engedek betekintést a saját ruhásszekrényembe is. Továbbá szeretnék stílusötletekkel szolgálni a különböző országok divatját, márkáit és az ott élők öltözködési stílusát illetően.

Ez számomra több, mint egy divatblog. A gyerekkori álmom megvalósulásának kezdete…;)

kommentek:

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://divatdiktator.blog.hu/api/trackback/id/tr994979540

cimkék:

Divatdiktátor

Ez számomra több, mint egy divatblog. A gyerekkori álmom megvalósulásának kezdete. Stílus és divat, ahogy én látom.

süti beállítások módosítása